Kişiselleştirme ile ilgili görseller

Yimidörtsaat Blog geri dön
kişiselleştirme ile ilgili görseller yirmidörtsaat

Kişiselleştirme ile ilgili görsellerle kişiselleştirmenin nasıl yapıldığını sizlere göstermek istedik. İsterseniz saatinizin arka pil kapağına ister yan kısmına yazdırabilir, isterseniz kolye ve yüzüklerinize de yazdırabilirsiniz. Ürün kişiselleştirmenin özelliği, müşterilerimizin kişiye özel ürünleri kolaylıkla satın alabilmesi, bu ürünlere ait özelleştirme seçeneklerini de bulabilirsiniz.

Değerli müşterilerimiz;

Geliştirmiş olduğumuz bu yeni özellik; hediyelik veya kişiye özel ürünlere yönelik olarak, sipariş verilen ürünün müşterilere kişiye özel şekilde sunulmasına imkan sağlamaktadır. Hediyelik ürünlerde, ürünün üzerine isimler ve mesajlar yazdırılabilir. Bir ürünle beraber 24 TL’lik bir hediye çekide bulunur.
Yapmanız gereken sadece alacağınız ürünün özelliklerinin kişiselleştirmesini yapmanızdır.

Peki kişiselleştirmede ne özellikler bulunur.

Ürün kişiselleştirmede neler yapılabilir;

1 – Metin girilebilir
2 – Açıklama girilebilir
3 – Seçenek Kutusundan seçim yapılabilir
4 – Çoklu resimden bir resim seçtirilebilir
5 – Müşteri resim yükleyebilir
6 – Onay kutusu konularak,  müşterinin bir bilgiyi onaylaması istenebilir.

Yirmidörtsaat ailesi olarak kişiselleştirme üzerinden fark almıyoruz. Yaptığınız kişiselleştirme de ürün sadece size ait olmakla birlikte kalmaz benliğinizi de kazanmış olur. Ürün sadece sizde varmış gibi hissettirir. Çünkü ürün sizin de bir eserinizi taşımaktadır. Ancak sizinde bilmenizi isteriz ki kişiselleştirme yaptığınız ürünlerde değişim yapmamız pek mümkün olmuyor. Sizlerde bilirsiniz ki sizin adınızın kazındığı bir ürünü başka bir müşteriye göndermemiz etik olmaz.

Kişiselleştirme

Ürün kişiselleştirmeler günümüzde bir pazarlama aracı olarak kullanılmakta olup, müşteri memnuniyetini ve sadakatini arttırmak, satış oranlarını yükseltmek ve rakiplere oranla ürünlerde farklılık ortaya koyarak pazar payını arttırmayı hedefler. Bankacılık, iletişim, tüketim ve telekom gibi bir çok sektörde müşteriye kendisini özel hissettirmek için kişiselleştirme argümanları kullanılmaktadır. Kendisine özel bir hizmet aldığını ve kendisine değer verildiğini gören bir müşterinin hiç kuşkusuz firmayla bağları güçlenecek ve başka bir firmayı tercih etmesi zorlaşacaktır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yimidörtsaat Blog geri dön
WhatsApp chat Bize Ulaşın